صبح شعر «گنبد دل» به مناسبت دهه ی کرامت در مرکز شماره 2 بوشهر برگزار شد.


سه شنبه 11 شهریور ماه صبح شعر «گنبد دل» به مناسبت دهه ی کرامت، با هدف اشاعه ی فرهنگ رضوی و به همت آفرینش های ادبی  مرکز شماره 2 بوشهر برگزار شد.

 این برنامه که به مناسبت روزهای رحمت و محبت و با عشق به امام مهربانی ها، امام رضا علیه السلام اجرا شد، با هدف ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان عضو جهت فعالیت های ادبی به ویژه مشاعره و شعر خوانی، شکل گرفت.

برنامه با یاد خداوند و صلوات خاصه ی امام رضا علیه السلام آغاز شد. در ادامه زهرا زنده بودی و فاطمه تراکمه از اعضای فعال کانون به خوانش شعرها و آثار خود پرداختند. سپس مزارعی زاده مربی ادبی مرکز از خانم ها مرضیه معصومی و زهرا معصومی که داوران جشنواره ملی و دانش آموزی رضوی در سال جاری بودند، دعوت کرد تا جهت بیان روش و قوانین مشاعره تشریف بیاورند.

داوران درباره ی شیوه و روش مشاعره برای اعضا توضیحاتی دادند و قوانینی که در مشاعره باید رعایت شوند را گوشزد کردند. سپس از اعضا خواستند تا  سؤالات خود را پیرامون نحوه ی مشاعره بیان کنند. اعضا پرسش هایی را مطرح کردند که با پاسخ های روشنگرانه ی داوران همراه شد.

در ادامه مهدی پورغلام، عبدالله استوار، محمدرضا صداقت و فاطمه تراکمه، 4 عضو فعال کانون در زمینه ی مشاعره به یک رقابت سالم پرداختند که پس از چند دوره مشاعره و مشاهده ی تسلط و قدرت اعضا، به پیشنهاد مسئولان اجرایی برنامه و داوران از همه ی آنها تقدیر شد.

پس از پذیرایی و در پایان برنامه با سپاس از زحمات ملیحه کرمی، مسئول مرکز و منظر قنبرپور، مربی هنری،  از همه ی اعضایی که در اجرای برنامه مشارکت فعال داشتند، همچنین مشاعره کنندگان  و داروان تقدیر شد.