ویژه برنامه دهه ی فجر در مدرسه ی سیزده آبان توسط مربیان مرکز شماره 2 بوشهر برگزار شد.

ویژه برنامه ی دهه فجر،سه شنبه 19 بهمن ماه در مدرسه ی سیزه آبان برگزار شد.  این برنامه به همت مربیان مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در جمعی شاد و صمیمی همراه با کودکان دبستانی، اجرا شد.

در آغاز ملیحه کرمی، مسئول مرکز شماره 2 بوشهر با بچه ها سلام و احوال پرسی کرد و دهه ی فجر را به آن ها تبریک گفت. پس از آن به معرفی وقایع ایام پیروزی انقلاب اسلامی از جمله ورود امام به ایران، راهپیمایی ها،پیروزی و شادی مردم پرداخت.

در ادامه مربی هنری، منظر قنبرپور، درباره ی تکنیک پُر کردن جای خالی جمله های خوشنویسی شده با مضمون انقلاب به بچه ها توضیحاتی دادند و از آن ها خواستند تا به صورت گروهی این کار را انجام دهند. همچنین مربی ادبی، صدیقه مزارعی زاده، درباره ی قرار گرفتن در بهار انقلاب با دانش آموزان صحبت کرد و از آن ها خواست تا با هدیه کردن یک جمله با این اتفاق خوب همراه باشند. ایشان کلماتی را که پیرامون انقلاب و شهدای آن بودند به کودکان داد تا با آن هایک جمله بسازند.

قصه گویی ملیحه کرمی، مربی فرهنگی، بخش دیگری از برنامه بود که با مشارکت فعال بچه ها همراه شد. همچنین دانش آموزان سرود "ای ایران" را با همراهی ایشان خواندند و برای تقدیر از حضور مربیان نیز یک هم خوانی برای آن ها اجرا کردند.


در پایان کارت هایی به شکل گل لاله و با پیام تبریک دهه ی فجر به کودکان اهدا شد و عکس یادگاری با آن ها گرفته شد.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد